Nova japonska verzija

V sporočilu za javnost so Japonci zapisali, da je novi alto namenjen vsem bodočim okoljevarstveno naravnanim kupcem, ki kljub majhnosti tega MPV-ja cenijo ponujeno udobje, prostornost in gospodarnost. Za premikanje tega avtomobila s prednjim pogonom skrbi trivaljni bencinski motor z delovno prostornino 658 kubičnih centimetrov, ki se nahaja tudi v aktualnih izvedbah japonskega alta. Vgrajeni motorček lahko sprosti 54 KM pri 6500 vrtljajih v minuti in 61 Nm motornega navora pri 4000 vrtljajih. Ker ima ta Suzukijev serijski 'kei-car' model (dolžina: 3395 mm, širina: 1475 mm, višina: 1500 mm) zaradi svojih skromnih zunanjih mer tudi nizko maso (približno 720 kg) so zmogljivosti boljše kot pri nekaterih podobno motoriziranih evropskih konkurentih. Za primerjavo se ponuja osnovno motorizirani novi polo (1,2-litra / 55 KM pri 4750 vrt/min), ki bo ob tehtanju premagal malega Japonca za več kot 300 kilogramov, ker tehta 1073 kilogramov.

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Suzuki alto concept

Aktualni alto (JDM)

Aktualni alto (JDM)

Aktualni alto (JDM)

Aktualni alto (JDM)

Aktualni alto (JDM)

Aktualni alto (JDM)

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO LUŠINA d.o.o.