Vgradnja hibridne tehnologije

Pred kratkim so pri znamki Suzuki napovedali prihod rahlo tehnološko modificirane vitare iz modelnega leta 2022, ki se bo po novem lahko pohvalila tudi s pogonsko tehnologijo pravih hibridov. S tem dejanjem so pri tej znamki obogatili ponudbo možnih različic v primeru modela vitara.

Tako bomo v prvem četrtletju leta 2022 po približno šestih letih proizvodnje aktualne vitare dobili novo, rahlo tehnološko osveženo vitaro (dolžina: 4175 mm) z vgrajenim hibridnim pogonskim sklopom, ki pa navzlic enaki delovni prostornini bencinsko gnanega pogonskega sklopa ne prihaja iz regalov koncerna Toyota, ker se vitarin novi 1,5-litrski pogonski sklop lahko pohvali s štirimi bati, medtem ko mora podobno odmerjen Toyotin pogonski sklop ob premikanju vozila uporabljati samo 3 bate. Do sedaj so imeli kupci vitare na izbiro samo blago hibridni (SHVS) 1,4-litrski pogonski sklop, ki uporabniku lahko zagotovi 95 kW (129 KM) skupne zaloge pogonske moči, po novem bodo kupci lahko dobili tudi vgrajeni 75 kilovatni (102 KM) 1,5-litrski prisilno polnjen (turbo) bencinski motor v navezi z vgrajenim 24,6 (33,5 KM) kilovatnim električnim motorjem. Po navedbi znamke Suzuki znaša sistemska moč takšnega hibridnega pogonskega sklopa točno 85 kW (115 KM). Za prenos pogonske moči do samo prednjih koles, odnosno vseh štirih v primeru 4x4 različice 'AllGrip Select', bo vedno poskrbel robotizirani 6-stopenjski AGS menjalnik.

Vgrajeni električni pogonski sklop deluje prvenstveno predvsem kot generator električne energije, sploh ob rekuperaciji, ko bo pridobljeno kinetično energijo pretvoril v električno energijo, ob tem pa lahko tudi pomaga vgrajenemu bencinskemu pogonskemu sklopu ob ukazu voznika po bolj odločnem pospeševanju. Pri znamki Suzuki so ob napovedi te nove različice modela vitara povedali tudi to, da se nova hibridna vitara lahko premika tudi v primeru, ko jo poganja samo elektrika, vendar ob tem niso razkrili informacij o dosegu. So pa razkrili kapaciteto vgrajenega sklopa litij-ionskih akumulatorjev, ki znaša 0,84 kWh. Znani so tudi podatki o zmogljivostih in WLTP porabi tako gnane vitare. Pospeševanje (0-100 km/h) takšne vitare bo zaključeno po dvanajstih sekundah, končna hitrost znaša 180 km/h. Na vsakih sto prevoženih kilometrov si bo samo spredaj gnana hibridna vitara postregla s približno 5,3 WLTP litrov klasičnega fosilnega goriva, nekoliko več (+ 0,5 litra) povprečno popitega goriva pa potrebuje 4x4 verzija tega modela. Poznamo pa tudi ustvarjene CO2 emisije (121 gramov) na vsak prevoženi kilometer …

Ob tem je potrebno povedati, da obstoječa 1,4-litrska blago hibridna vitara ostaja v prodaji, nova hibridna različica pa bo od nje nekoliko dražja (+ 3.700 evrov), vsaj na nemškem tržišču, kjer bo kupec za osnovno opremljeno hibridno vitaro odštel najmanj 29.150 evrov, odnosno 31.000 evrov v primeru osnovno opremljene 4x4 vitare.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO LUŠINA d.o.o.